ni picture aq ngan mira 

Okey hari nih gilran aq citer pasal mira name dy dalam ic actually 
NUR AMIRAH BINTI YUSRI
dia nih suke warne purple budax pandu puteri erm still single and available
dia nih sebenarnye bez frenz aku.. aku kenal dia mase aku form 1 tapi
kami rapat mase form 2
aku duduk sebelah dia mase form 2 sebab tu aku rapat ngan dia..
dia nih sekepala ngn aq sebab tu
bila duduk dua kami lupa diri siket.. ok kami mase 2 ade hobi yang
memang x dapat di ubah sedari kecil kwang2
hobi kami berjalan *kan ke baek untuk kesihatan selalu bila ade ja mase yang agak terluang kami akan kluar jejalan
even do kadang2 kami going so nuts and mula ambik mase cikgu sejarah kami mengaku tu salah kami sebab kami mmg x leyh than boring gila time 2 ckgu 2 na naek pangkat so a litle bit bizy la then she keep going out then left us with a litlle book and ask us to make notes
then aku dgan mira nih jejalan laa untuk menghilangkan rase boring yang ter amat tu tapi ntah budak sengal mane laa tak tawu gtau ckgu about xtvt sihat kami tu
then mmg ckgu 2 sekolahkan kami dengan penuh teliti nyaa waa na nges jugak time 2 tp ego mengatasi segalanya

kami rapat sangat sampai takda pon rahsia dia yang aku tak tawu dan rahsia aku yang dia tak tawu kami ta penah gadoh sebab kami jenis terus terang and slalu igt let bygone be bygone tapi ade jugak sekali tu kawan2 yg dengki kan kitaorang mula rosakkan hubungan kami yang baek ni one day aku dpat satu surat
dia yang bagi
dia: nah ni surat ang. sorry
aku : sape bagi? kenape pulak ang na kene ckap sorry?
dia : ntah ade kat atas meja aku tadi saje ja na ckap x boleyh ke?
aku : whatever la dear. *dengan rakusnya aku baca surat tu
dia : hey tadi senyum2 skarang nages puak kenap ni?
aku : blah la ang ckap kawan tapi ape? cmni ke kwan baek aku slama nih?? aku tak sangka ang prangai cmnih nape tak terus terang jaa ngan aku???
dia : weyh ang nape? ape yang aku dah buat? pesal na marah2 ni?
aku : aku takda and takkan penah ada kawan cm ang! aku benci ang
*na jadikan dramatik siket aq nages la kt dlam toilet
*dia ikot jugak even do dlam kelas aku dah mrah dy mcm2
dia : ain jgn cmnih aku tatau ape2 psal surat tu!
aku: penipu!! aku benci ang! blah! jangan cakap dgn aku lagi!!!!!!!!!
*sebab benda ni aku ngan dia tak cakap sampai 5 bulan tapi dah dekat dgn                                               pmr kami ckap balek dy explain smua dkat aku

MUSIM PMR~

aku mmg benci minggu exam terutamanya pmr! aku dengan mira slalu study 2 dia
mai tido umah kezen dy 2 hari konon nye na study tapi kami kalau jumpak susah laa siket na study
setiap hari exam kami study same2 kt skolah sbb kami ta mau ade ganguan
gadjet2 laen.. kami dapat duduk 1 dewan even do jauh la siket tempat kami tapi ok laa setiap kali na mula                                                 exam dia akn pusing belakang and say gud luck frenz aq pon same i will say that                                         siap pelok dia lg huhuhuhuh
bila dapat result exam naseb dia x berapa baek sbb juz dpat 1A while aku 3A then

FORM 4

aku d tawarkan masuk kelas sains tulen dy pulak keusahawanan sebab kelas kami asing2                           kami mula jaoh... jaoh.. jaoh.. setiap kali rehat kami ta da peluang na rehat skali sbb dy dah da kawan laen
dia jenis yang mudah rapat dgan orang sbb dia pandai bergaul while aku?                                                        aku ambek mase yang lame untok sesuaikan diri dengan kelas tu tkda dia
aku sms dia cakap aku rindu dia tapi dia ckap aku merepek kan slalu jumpak kt skola..                              aku pjok hati sebab x na berprasangka burok dgn dia
aku down... down sgt even do dia kat kelas sebelah je tapi aku ta dpat nampak kwn baek aku!
kadang2 aku slahkan tecer yang da buat kami b'psah kadang2 aku slah kan diri sbb x boleyh na
independent takde dia
na wt cne slalu aku ade tempat na luahkan prasaan ambik semangat dia tapi hurmm ok ni salah aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...